Håndtering af COVID-19 for partnere

Vi er stærkere sammen

Solidaritet og fællesskab bringer os sammen. Se, hvordan du kan holde forbindelsen til økosystemet af Shopify-partnere, tilpasse dig disse svære tider og samtidigt hjælpe dine kunder og brugere.

Opdateringer og muligheder for at holde forbindelsen

Shopify Partner Town Hall – juni

Vær med den 24./25. juni (afhængig af din lokation) til denne måneds Partner Town Hall, hvor vi drøfter den nuværende status af Partner-økosystemet med Shopifys COO, Harley Finkelstein, få mere at vide om nyhederne hos Shopify og meget mere! Tilmeld dig Partner Town Hall.

Deltag i og vær vært for virtuelle begivenheder

Bliv hjemme, og hold forbindelsen ved at deltage i Shopify-partnermøder online. Vær et godt eksempel, og tag fat i dit område ved selv at holde et møde.

Deltag i samtalen online

En aktiv diskussion om, hvordan man kan reagere og hjælpe kunderne i disse tider, findes i diskussionsforummet om COVID-19, vores Slack-kanal om #covid-19 og Facebook-gruppen for Shopify-partnere.

Kollektion af partnertilbud

Vores partneres vilje til at hjælpe har været et kæmpe lyspunkt. Hvis du tilbyder din hjælp eller ressourcer til andre iværksættere i disse tider, kan du give os besked, så vi kan hjælpe med at sprede budskabet.

Generel information om COVID-19

Find de nyeste oplysninger og vejledninger i forbindelse med COVID-19 WHO's website.

Få opdaterede statistikker og data på Our World in Data-websitet.

Ressourcer til dine kunder og brugere

Ofte stillede spørgsmål

Generel hjælp og support

Gælder kravet om partneraktivitet stadig?

På grund af de aktuelle konsekvenser af COVID-19 sætter Shopify kravet om Shopify-partneraktivitet på pause med virkning fra den 26. marts 2020 og indtil andet annonceres. Få mere at vide om den midlertidige pause.

Hvornår skal min app senest opdateres?

Vi ved, at partnere og shopejere foretager justeringer for at fortsætte driften af deres virksomheder. Derfor har vi besluttet at udsætte fjernelsen af versionen fra 1. april til den 1. juli 2020. Se, hvad du skal vide inden den 1. juli.

Kan jeg ændre min kundes butik tilbage til en udviklingsbutik?

Nej. Når du har overført ejerskabet af en udviklingsbutik til en anden konto, kan overførslen ikke fortrydes. Du kan i stedet tilbyde alternativer til shopejeren, f.eks. at nedsætte abonnementet, sætte butikken på pause eller lukke butikken. Læs mere om at overføre ejerskabet af en udviklingsbutik.

Hvad skal jeg bruge for at deltage i affiliate-programmet?

Shopifys affiliate-program er for iværksættere, undervisere, influencere og indholdsskabere, der inspirerer og underviser deres målgruppe om iværksætteri med Shopify. Programmet optager kun et begrænset antal ansøgere. Få mere at vide om kravene for at ansøge.

Vi er her for at hjælpe.