Ofte stillede spørgsmål
-
Et kassesystem (POS) er et system til salg ansigt til ansigt. Det er den enhed og/eller software, som du bruger til at behandle transaktioner og tage imod betalinger, sandsynligvis i din detailforretning.
Med Shopify POS får detailvirksomheder alle de værktøjer, de skal bruge til at administrere den daglige drift, tage imod betalinger overalt og opbygge kunderelationer. Men fordelene ved Shopify rækker ud over din detailforretning. De omfatter en effektiv løsning til e-handel, hvor Shopify samler butiks- og onlinesalg for at lukke hullerne mellem dit website, dine sociale medier og dit POS. På den måde kan du synkronisere lagerbeholdningen overalt, hvor du sælger, og tilbyde kunderne nemme shoppingmuligheder såsom lokal afhentning, lokal levering, hjemmelevering og mail med indkøbskurv.
-
POS-systemer giver shopejere mange fordele. Her er de tre vigtigste. POS-systemer forenkler transaktioner, sporer salgsdata og giver flere køb og dermed højere indtægt.
-
Shopifys kassesystem (POS) er fleksibelt nok til at understøtte forskellige virksomheder på alle vækststadier. De detailhandlere, som får mest ud af Shopify POS, er dem, der sælger (eller ønsker at sælge) produkter både ansigt til ansigt og online. Ved at samle butiks- og onlinesalg kan du synkronisere lagerbeholdning, betalinger og kunder, så du kan forenkle de daglige opgaver, sælge mere og få kunderne til at vende tilbage.
-
Shopify er en komplet platform til at drive en virksomhed. Uanset hvor du sælger, ansigt til ansigt eller online, er Shopify din kommandocentral til at administrere produkter og ordrer, tage imod betalinger og opbygge kunderelationer. Med én samlet administration kan du sælge fra en detailforretning, en pop op-butik, et website, på sociale medier eller onlinemarkedspladser og holde alt sammen synkroniseret. Det indebærer fleksible shoppingmuligheder såsom køb online, afhentning i butikken, køb i butikken og hjemmelevering.
Shopify POS er forbundet til denne effektive administration til fysisk salg og sikrer, at lagerbeholdning, betalinger og kundedata er synkroniseret, når du foretager salg fra din detailforretning. Ved at forbinde butiks- og onlinesalg med Shopify kan du forenkle lageropgaverne, få mere kontrol over likviditeten og engagere tilbagevendende besøgende i butikken med onlinemarkedsføring. Den intuitive app til mobilt POS sikrer også lynhurtig betaling og hjælper kunderne hvor som helst, på salgsområdet eller på farten.