POS-funktioner

POS-funktioner til alle de steder, du sælger

Har du allerede en Shopify-butik? Log ind for at opsætte Shopify POS

Sådan styrker Shopify POS din virksomhed

Bærbar computer, der viser Shopifys administrator for shopejere

En samlet administration

Administrer produkter, betalinger og kunder på tværs af alle de steder, du sælger, i fysiske butikker og online.

Tablet, der viser Shopify POS-grænsefladen.

En effektiv POS-app

Tilpas Shopifys POS-app for at betjene kunder effektivt på salgsområdet eller på farten.

Shopifys kortlæser.

Fuldt integreret hardware

Tilslut Shopifys kortlæsere for at tage imod populære betalingsmuligheder med lave gebyrer og hurtige udbetalinger.

Funktioner

Tilbyd en problemfri shoppingoplevelse for dine kunder både i butikken, online og overalt derimellem.

Lokal afhentningPro

Administrer og klargør ordrer med lokal afhentning direkte fra dit Shopify POS.

Køb i butikken, send til kundenPro

Sælg i butikken, og send direkte til kunderne fra de steder, hvor du har varen på lager. Afgifter og leveringspriser beregnes automatisk ved betalingen.

Køb online, byt og returner i butikkenPro

Tag imod ombytninger af onlinekøb eller køb på en anden lokation, og få din lagerbeholdning opdateret med det samme.

Lokal leveringPro

Administrer og klargør ordrer med lokal levering, der er afgivet online, direkte fra dit Shopify POS.

QR-koder på produkter

Knyt QR-koder til dine produkter, så kunderne kan bruge deres smartphone til at få mere at vide og købe online.

Send indkøbskurv for at købe online

Send en mail til kunderne med varer, som de har udvist interesse i, men som de ikke købte i butikken.

Undgå fejl, og øg fortjenesten fra et enkelt sted ved hjælp af intelligente anbefalinger fra Shopifys Stocky-app.

KøbsordrerPro

Opret købsordrer for forhandlere og leverandører.

Prognose for efterspørgselPro

Få forslag til købsordrer baseret på de seneste produktresultater eller sæsonudsving.

OverførslerPro

Anmod om overførsler fra dine andre lokationer, og hold styr på, hvad der kommer ind, og hvad der går ud.

Rapporter om lav lagerbeholdningPro

Få advarsler om lav lagerbeholdning baseret på den aktuelle omsætningshastighed og leveringstid for hver forhandler.

Forslag til udsalgsvarerPro

Ved hjælp af siden med forslag til udsalgsvarer kan du se, hvilke produkter der ikke sælger så godt, så du kan frigøre likviditet og lagerplads.

LageranalysePro

Find ud af, hvilke produkter der er værd at genbestille, og hvilke der bare fylder og binder likviditet, baseret på klassificeringssystemet for lagereffektivitet.

LagerjusteringerPro

Hold styr på små ændringer i dine lagerbeholdninger.

LagerantalPro

Brug en stregkodescanner til at matche dit butikslager med dit system.

Modtaget lagerbeholdningPro

Udfør nøjagtige lageroptællinger for indgående ordrer med en stregkodescanner.

Detaljerede lagerrapporterPro

Identificer tendenser, og planlæg trygt ud fra rapporter om dine lokationer og din lagerbeholdning.

Hold styr på lagerbeholdningen

Hold styr på dit lager, og tildel produkter til forskellige salgskanaler og lokationer. Lagerantallet opdateres automatisk, når en ordre klargøres fra den pågældende kilde.

* Stocky by Shopify er i øjeblikket kun tilgængelig på engelsk.

Administrer tilladelser, og hold styr på medarbejdernes effektivitet fra ét sted.

LedergodkendelserPro

Angiv, hvornår dine medarbejdere skal have ledergodkendelse til handlinger, f.eks. at anvende rabatter eller redigere afgifter.

Ubegrænset antal POS-medarbejderePro

Tilføj og administrer medarbejdere, der har POS-adgang, men ikke administratoradgang.

POS-roller og -tilladelser for medarbejderePro

Tildel tilpassede roller til butiksmedarbejdere for at sikre, at de har de rette tilladelser.

Tilskriv salg til medarbejderePro

Tilskriv salg til medarbejderne for at give kommission eller ros.

Medarbejderpinkoder til POS

Giv hver medarbejder sin egen pinkode til at logge ind i POS.

Fuldfør hvert salg med en problemfri oplevelse for kunder og medarbejdere.

OmbytningerPro

Ombyt onlinekøb og køb fra enhver detaillokation. Din lagerbeholdning bliver opdateret automatisk.

Gem og hent indkøbskurvPro

Administrer, gem og hent nemt indkøbskurve, så betalingen går hurtigt.

Tilpassede papirkvitteringerPro

Tilpas papirkvitteringer med webadressen til dit website, åbningstider, kampagner eller politikker.

Betal overalt

Tag din smartphone eller tablet med hen til kunderne, så de kan betale på stedet.

Dock, der kan tilpasses

Gør betalingen hurtigere med en dock, der kan tilpasses baseret på handlingerne i indkøbskurven, så det bliver lettere for medarbejderne.

Rabatkoder

Anvend rabat- eller kampagnekoder i din webshop og detailvirksomhed.

Afgifter

Afgifter beregnes automatisk ud fra din butiks lokation. Du kan deaktivere afgifter eller angive tilpassede afgifter for specifikke produkter eller ordrer.

Tilpassede kvitteringer via mail eller sms

Send tilpassede kvitteringer via mail eller sms, og opbyg din liste over kontakter for kunder med henblik på fortsat interaktion.

Tilpassede rabatter

Anvend rabatbeløb eller procentvise rabatter på hele indkøbskurven eller individuelle varer.

Ordrebemærkninger

Hold styr på særlige anmodninger og detaljer ved at vedhæfte bemærkninger til ordrer.

Tilpasset salg

Brug tilpassede varelinjer til at samle varer i pakker på stedet og angive en pris.

Kamera som stregkodescanner

Scan stregkoder på produkter med kameraet på din iOS-enhed.

Offline kontanttransaktioner

Tag imod kontantbetalinger for at fuldføre transaktioner, når du er offline.

Returneringer

Returner tidligere onlinekøb eller køb fra en detaillokation, og se lagerbeholdningen blive opdateret automatisk.

Hold styr på det hele, og brug mindre tid på administration.

Ubegrænset antal produkter

Tilføj et ubegrænset antal produkter og varianter i dit POS.

Produktkollektioner

Kategoriser produkter efter type, sæson, kampagner m.m. Brug smarte kollektioner til at sortere produkter automatisk baseret på forhandler, pris og lagerniveau.

Produktvarianter

Tilføj flere varianter af produkter i form af størrelser, farver eller materialer, og giv dem hver deres pris, SKU, vægt og lager.

Lagerstatus

Brug lagerstatus til at spore og dele din lagerstatus, når du modtager og overfører produkter, eller når en ordre klargøres.

Lager på flere lokationer

Opret og tildel lagerbeholdning til dine forskellige onlinesalgskanaler, lagre, detailforretninger, eller hvor du ellers har lagerbeholdning.

Stregkodelabels

Tildel eksisterende stregkoder til produkter, eller opret nye stregkoder for at holde styr på lagerbeholdningen og gøre betalingen hurtigere.

Gør nye kunder til trofaste kunder.

Opret kundeprofiler

Kundeprofiler oprettes ved hvert køb i butikken eller online under betalingen.

Omfattende kundeprofiler

Hold styr på kontaktoplysninger, købshistorik, levetidsforbrug, bemærkninger om kunden, tags, leveringsadresse, afgifter og markedsføringspræferencer.

Ordrehistorik

Når kunderne handler online eller i butikken, synkroniseres deres ordreoplysninger automatisk.

Kontakt kunderne

Kontakt kunderne fra dit POS via mail, sms eller telefon.

Beløn loyale kunder online og i butikken

Opbyg gode relationer, og beløn dine loyale kunder med eksklusive begivenheder, rabatter og indhold.

Markedsføringspræferencer

Indsaml mailadresser og telefonnumre ved betalingen for at give dine kunder besked om kommende udsalg eller nye produkter.

Kundetags

Giv kunderne tags, så du kan søge og filtrere baseret på din målgruppe.

Få interaktive rapporter, og træf velbegrundede beslutninger.

Rapporter om dagligt salgPro

Træf velbegrundede beslutninger med detaljeret indblik i salg, produkter og medarbejdereffektivitet samlet i en daglig rapport, der genereres direkte i dit POS.

Overblik på kontrolpanelet

Få hurtigt et overblik over hele din forretning – både onlinebutikker og fysiske butikker.

Rapporter om detailsalg*

Se, analysér og eksportér salg efter medarbejder, lokation, tidsperiode eller kunder.

Kassesporing

Forbedret værktøj til nøjagtig sporing af den forventede beholdning i din kontantskuffe til den daglige indbetaling fra dit POS.

Rapporter om likviditet*

Forstå, hvor meget du får udbetalt, og hvornår du får penge fra fysisk salg og onlinesalg.

Rapporter om produkter*

Få indblik i, hvilke produkter der sælger, og hvilke der ikke gør.

Rapporter om rabatter*

Hold styr på resultaterne af dine kampagner, så du løbende kan udvikle din tilgang.

Rapporter om lagerbeholdning

Se et snapshot af dit lager ved udgangen af hver måned, og få et overblik over antallet og procentdelen af din lagerbeholdning, som sælges hver dag.

Finansrapporter

Generér rapporter om din økonomi, herunder omsætning, returneringer, afgifter, betalinger og meget mere.

*Rapporter er inkluderet i Shopify og større abonnementer

Opbyg et komplet kassesystem (POS) med Shopifys hardware, der er køreklar med det samme.

Shopify POS-hardware

Tilpas din betalingsdisk med den hardware, du har brug for i din butik. Integrer Shopifys kortlæsere i din eksisterende opsætning, eller besøg Shopifys hardwarebutik for at samle et komplet sæt.

Shopifys hardwaregaranti

Shopifys egen hardware inkluderer 1 års garanti (2 år på POS Pro). Hvis du oplever problemer med din hardware under garantiperioden, sender vi en erstatning med det samme.

Forbindelsesskærme

Integrer kompatibel hardware i Shopify POS for at spore forbindelser direkte i appen og foretage hurtig fejlfinding.

Gratis levering og returnering af hardware

Prøv Shopifys POS-hardware risikofrit med gratis levering og 30 dages returret.

Kompatibelt hardwaretilbehør

Udbyg dit POS med kompatibel hardware, som fås i Shopifys hardwarebutik. Tilknyt tilbehør såsom stregkodescannere, kvitteringsprintere, kontantskuffer og meget mere.

Anvend de problemfrie betalingsfunktioner, der er inkluderet i alle Shopify-abonnementer.

Acceptér populære betalingsmetoder

Med Wisepad 3-kortlæseren kan du acceptere populære betalingsmetoder såsom Visa, Mastercard, American Express, Apple Pay og Google Pay.

Lave priser ved fysisk salg for alle kort

Betal én lav pris for alle kreditkort med gebyrer, der er baseret på dit Shopify-abonnement. Advanced: 1.4 % + 0,00 kr. DKK, Shopify: 1.5 % + 0,00 kr. DKK, Basic: 1.7 % + 0,00 kr. DKK

Transparente priser

Ingen ekstra månedlige gebyrer, skjulte gebyrer eller opsætningsgebyrer. Kun lave transaktionsgebyrer for at behandle korttransaktioner.

Likviditetsstyring

Se, hvor meget du får udbetalt, da transaktionsgebyrerne automatisk trækkes fra hvert salg.

Automatisk afstemning

Spor ordrer og deres udbetalinger med problemfri automatisk afstemning.

Chargebacks

Administrer nemt chargebacks, da alle oplysninger knyttes direkte til den oprindelige ordre i din administrator.

Hold styr på pengene

Få adgang til rapporter, der viser, hvor meget du får udbetalt, og hvornår du får penge fra dit salg i butikken og online.

Acceptér populære betalingsmetoder, så du aldrig går glip af et salg.

Sælg, og tag imod gavekort

Sælg fysiske eller digitale gavekort, der kan indløses i en butik eller online.

Gavekort via mail

Send gavekort via mail, som modtagerne kan indløse i en butik eller online.

Tilføj et digitalt gavekort i Apple Wallet

Lad kunderne tilføje digitale gavekort på deres iOS-enheder, se saldi og indløse dem via Apple Wallet.

Tilpassede betalingstyper

Opret tilpassede betalingsmuligheder såsom eksterne terminaler, checks, gældsbeviser eller guldmønter.

Opdelte betalinger/tilbud

Tag imod to eller flere betalingstyper i en enkelt transaktion.

Delvise betalinger

Tag imod delbetalinger i form af depositummer eller reservationskøb.

Vær den første, kunderne tænker på, med markedsføringsværktøjer, der bringer kunderne ind i din webshop og dine detailforretninger.

Produktanmeldelser

Tilskynd kunderne til at skrive produktanmeldelser, der kan bruges i din webshop og Google-søgninger for at fremme salg.

E-mailmarkedsføring

Registrer kundernes mailadresser ved betaling, og hold kontakten med markedsføringsmails og kampagner.

Integration med sociale medier

Opret kampagner for at få kontakt til dine lokale kunder, hvilket skaber butiksbesøg og omsætning.

Google Merchant Center

Promover din butik, og synkroniser automatisk dine produkter og oplysninger med Google Merchant Center.

Ofte stillede spørgsmål

  • Dit kassesystem (POS) bør være omdrejningspunktet i din detailvirksomhed, hvor du hurtigt kan foretage salg og administrere lager, medarbejdere, ordrer og meget mere. Med Shopify har du alle elementer i din butik lige ved hånden, så du kan arbejde hurtigere og altid have et klart overblik over din forretning.

    De vigtigste funktioner i Shopify POS er:

    • Intuitiv og hurtig betaling
    • Fuldt integrerede betalinger
    • Mobilt POS-hardware
    • Lagerstyring, der synkroniserer i butikken og online
    • Komplette kundeprofiler med ordrehistorik
    • Tilpassede medarbejdertilladelser

  • Et POS-system er en vigtig del af din lagerstyringsstrategi. Dit kassesystem (POS) bør automatisk opdatere lagerniveauet for alle dine produkter, når varer sælges, returneres, byttes eller overføres.

    Shopify POS giver dig endnu mere kontrol over lagerbeholdningen end et traditionelt POS-system, fordi lagerbeholdningen synkroniseres på tværs af alle de lokationer, hvor du har lager. Det kan være flere detailforretninger, lagre eller endda midlertidige pop op-butikker. Uanset hvor du sælger eller opbevarer dine produkter, har du altid styr på din lagerbeholdning.

  • Ud over funktionerne til fysisk salg med Shopify POS indeholder alle Shopify-abonnementer e-handel, betalingsbehandling, markedsføring, analyser, leveringsværktøjer og meget mere. Når du vælger Shopify, får du mere end blot et kassesystem (POS). Du får alt det, du skal bruge for at drive din virksomhed og skabe vækst, som du vil.