Shopify-kassesystem (POS)

Find det perfekte Shopify POS-abonnement

Sælg ansigt til ansigt, online og overalt derimellem med Shopifys helt nye POS. Uanset om du sælger i fysiske butikker eller på markeder, kan de effektive funktioner hjælpe dig med at spare tid, tilbyde hurtig betaling og opbygge langvarige kunderelationer.

Vælg dit abonnement

Er du ny bruger af Shopify POS? Få mere at vide

Oversigt over abonnementer

Her er nogle af de vigtigste funktioner, der er inkluderet i hvert enkelt abonnement.

POSPro

Udviklet til fysiske detailbutikker

89 $ USD om måneden pr. lokation plus dit Shopify-abonnement

Få alt inkluderet med POS Lite

Opret unikke medarbejderroller og -tilladelser

Administrer købsordrer, overførsler og prognoser for efterspørgsel med Stocky-appen

Klargør lokal afhentning og lokal levering

Tilføj et ubegrænset antal butiksmedarbejdere og kasseapparater

Sælg problemfrit online og offline med omnikanal-funktioner

Udforsk butiksanalyser og -rapporter

Få adgang til et dedikeret supportteam inden for detail

Få en udvidet garanti på hardware

POSLite

Passer bedst til salg på markeder og på farten

0 $ USD om måneden med dit Shopify-abonnement

Tag imod populære kreditkort, betalingskort og digitale betalingsmetoder

Kan integreres i mobilt POS- og hardwaretilbehør

Centraliser ordrebehandling og produktstyring

Sådan fungerer prissætningen

Din månedlige pris omfatter dit Shopify-abonnement og POS-abonnement. Hver af dine lokationer kan enten bruge POS Pro eller POS Lite, afhængigt af deres behov.

Shopify-abonnement

Omfatter dine funktioner til e-handel og administration

  • Advanced

    399 $ USD om måneden

    Kreditkortgebyr ved brug ansigt til ansigt: 1,4 % + 0,00 kr. DKK

  • Shopify

    105 $ USD om måneden

    Kreditkortgebyr ved brug ansigt til ansigt: 1,5 % + 0,00 kr. DKK

  • Basic

    39 $ USD om måneden

    Kreditkortgebyr ved brug ansigt til ansigt: 1,7 % + 0,00 kr. DKK

Shopify POS-abonnement

Omfatter de funktioner, du skal bruge til fysisk salg

  • POS Pro
    89 $ USD om måneden pr. lokation*
  • POS Lite
    0 $ USD om måneden

Eksempel på månedlig faktura

Her er en oversigt over den månedlige Shopify-pris for en detailvirksomhed med to butikker.

Administration og e-handel
Shopify 105,00 $ USD
Kassesystem (POS)
Hovedbutik – POS Pro 89,00 $ USD
Anden fysisk butik – POS Pro 89,00 $ USD
Pop op-butik på marked – POS Lite 0,00 $ USD
I alt
Pris pr. måned 283,00 $ USD
30%
Omsætningen stiger 30 % år-til-dato for detailbutikker, der sælger online og ansigt til ansigt med Shopify

Funktioner

Tilbyd en problemfri shoppingoplevelse for dine kunder både i butikken, online og overalt derimellem.

Lokal afhentningPro

Administrer og klargør ordrer med lokal afhentning direkte fra dit Shopify POS.

Køb i butikken, send til kundenPro

Sælg i butikken, og send direkte til kunderne fra de steder, hvor du har varen på lager. Afgifter og leveringspriser beregnes automatisk ved betalingen.

Køb online, byt og returner i butikkenPro

Tag imod ombytninger af onlinekøb eller køb på en anden lokation, og få din lagerbeholdning opdateret med det samme.

Lokal leveringPro

Administrer og klargør ordrer med lokal levering, der er afgivet online, direkte fra dit Shopify POS.

QR-koder på produkter

Knyt QR-koder til dine produkter, så kunderne kan bruge deres smartphone til at få mere at vide og købe online.

Send indkøbskurv for at købe online

Send en mail til kunderne med varer, som de har udvist interesse i, men som de ikke købte i butikken.

Undgå fejl, og øg fortjenesten fra et enkelt sted ved hjælp af intelligente anbefalinger fra appen Stocky by Shopify.

KøbsordrerPro

Opret købsordrer for forhandlere og leverandører.

Prognose for efterspørgselPro

Få forslag til købsordrer baseret på de seneste produktresultater eller sæsonudsving.

OverførslerPro

Anmod om overførsler fra dine andre lokationer, og hold styr på, hvad der kommer ind, og hvad der går ud.

Rapporter om lav lagerbeholdningPro

Få advarsler om lav lagerbeholdning baseret på den aktuelle omsætningshastighed og leveringstid for hver forhandler.

Forslag til udsalgsvarerPro

Ved hjælp af siden med forslag til udsalgsvarer kan du se, hvilke produkter der ikke sælger så godt, så du kan frigøre likviditet og lagerplads.

LageranalysePro

Find ud af, hvilke produkter der er værd at genbestille, og hvilke der bare fylder og binder likviditet, baseret på klassificeringssystemet for lagereffektivitet.

LagerjusteringerPro

Hold styr på små ændringer i dine lagerbeholdninger.

LagerantalPro

Brug en stregkodescanner til at matche dit butikslager med dit system.

Modtaget lagerbeholdningPro

Udfør nøjagtige lageroptællinger for indgående ordrer med en stregkodescanner.

Detaljerede lagerrapporterPro

Identificer tendenser, og planlæg trygt ud fra rapporter om dine lokationer og din lagerbeholdning.

Hold styr på lagerbeholdningen

Hold styr på dit lager, og tildel produkter til forskellige salgskanaler og lokationer. Lagerantallet opdateres automatisk, når en ordre klargøres fra den pågældende kilde.

* Stocky by Shopify er i øjeblikket kun tilgængelig på engelsk.

Administrer tilladelser, og hold styr på medarbejdernes effektivitet fra ét sted.

LedergodkendelserPro

Angiv, hvornår dine medarbejdere skal have ledergodkendelse til handlinger, f.eks. at anvende rabatter eller redigere afgifter.

Ubegrænset antal POS-medarbejderePro

Tilføj og administrer medarbejdere, der har POS-adgang, men ikke administratoradgang.

POS-roller og -tilladelser for medarbejderePro

Tildel tilpassede roller til butiksmedarbejdere for at sikre, at de har de rette tilladelser.

Tilskriv salg til medarbejderePro

Tilskriv salg til medarbejderne for at give kommission eller ros.

POS-pinkoder til medarbejdere

Giv hver medarbejder sin egen pinkode til at logge ind i POS.

Fuldfør hvert salg med en problemfri oplevelse for kunder og medarbejdere.

OmbytningerPro

Ombyt onlinekøb og køb fra enhver detaillokation. Din lagerbeholdning bliver opdateret automatisk.

Gem og hent indkøbskurvPro

Administrer, gem og hent nemt indkøbskurve, så betalingen går hurtigt.

Tilpassede papirkvitteringerPro

Tilpas papirkvitteringer med webadressen til dit website, åbningstider, kampagner eller politikker.

Betal overalt

Tag din smartphone eller tablet med hen til kunderne, så de kan betale på stedet.

Dock, der kan tilpasses

Gør betalingen hurtigere med en dock, der kan tilpasses baseret på handlingerne i indkøbskurven, så det bliver lettere for medarbejderne.

Rabatkoder

Anvend rabat- eller kampagnekoder i din webshop og detailvirksomhed.

Afgifter

Afgifter beregnes automatisk ud fra din butiks lokation. Du kan deaktivere afgifter eller angive tilpassede afgifter for specifikke produkter eller ordrer.

Tilpassede kvitteringer via mail eller sms

Send tilpassede kvitteringer via mail eller sms, og opbyg din liste over kontakter for kunder med henblik på fortsat interaktion.

Tilpassede rabatter

Anvend rabatbeløb eller procentvise rabatter på hele indkøbskurven eller individuelle varer.

Ordrebemærkninger

Hold styr på særlige anmodninger og detaljer ved at vedhæfte bemærkninger til ordrer.

Tilpasset salg

Brug tilpassede varelinjer til at samle varer i pakker på stedet og angive en pris.

Kamera som stregkodescanner

Scan stregkoder på produkter med kameraet på din iOS-enhed.

Offline kontanttransaktioner

Tag imod kontantbetalinger for at fuldføre transaktioner, når du er offline.

Returneringer

Returner tidligere onlinekøb eller køb fra en detaillokation, og se lagerbeholdningen blive opdateret automatisk.

Hold styr på det hele, og brug mindre tid på administration.

Ubegrænset antal produkter

Føj et ubegrænset antal produkter og varianter til dit POS.

Produktkollektioner

Kategoriser produkter efter type, sæson, kampagner m.m. Brug smarte kollektioner til at sortere produkter automatisk baseret på forhandler, pris og lagerniveau.

Produktvarianter

Tilføj flere varianter af produkter i form af størrelser, farver eller materialer, og giv dem hver deres pris, SKU, vægt og lager.

Lagerstatus

Brug lagertilstande til at spore og dele din lagerstatus, når du modtager og overfører produkter, eller når en ordre klargøres.

Lager på flere lokationer

Opret og tildel lagerbeholdning til dine forskellige onlinesalgskanaler, lagre, detailforretninger, eller hvor du ellers har lagerbeholdning.

Stregkodelabels

Tildel eksisterende stregkoder til produkter, eller opret nye stregkoder for at holde styr på lagerbeholdningen og gøre betalingen hurtigere.

Gør nye kunder til trofaste kunder.

Opret kundeprofiler

Kundeprofiler oprettes ved hvert køb i butikken eller online under betalingen.

Omfattende kundeprofiler

Hold styr på kontaktoplysninger, købshistorik, levetidsforbrug, bemærkninger om kunden, tags, leveringsadresse, afgifter og markedsføringspræferencer.

Ordrehistorik

Når kunderne handler online eller i butikken, synkroniseres deres ordreoplysninger automatisk.

Kontakt kunderne

Kontakt kunderne fra dit POS via mail, sms eller telefon.

Beløn loyale kunder online og i butikken

Opbyg gode relationer, og beløn dine loyale kunder med eksklusive begivenheder, rabatter og indhold.

Markedsføringspræferencer

Indsaml mailadresser og telefonnumre ved betalingen for at give dine kunder besked om kommende udsalg eller nye produkter.

Kundetags

Giv kunderne tags, så du kan søge og filtrere baseret på din målgruppe.

Få interaktive rapporter, og træf velbegrundede beslutninger.

Rapporter om dagligt salgPro

Træf velbegrundede beslutninger med detaljeret indblik i salg, produkter og medarbejdereffektivitet samlet i en daglig rapport, der genereres direkte i dit POS.

Overblik på kontrolpanelet

Få hurtigt et overblik over hele din virksomhed – både webshops og fysiske butikker.

Rapporter om detailsalg*

Se, analysér og eksportér salg efter medarbejder, lokation, tidsperiode eller kunder.

Kassesporing

Forbedret værktøj til nøjagtig sporing af den forventede beholdning i din kontantskuffe til den daglige indbetaling fra dit POS.

Rapporter om likviditet*

Forstå, hvor meget du får udbetalt, og hvornår du får penge fra fysisk salg og onlinesalg.

Rapporter om produkter*

Få indblik i, hvilke produkter der sælger, og hvilke der ikke gør.

Rapporter om rabatter*

Hold styr på resultaterne af dine kampagner, så du løbende kan udvikle din tilgang.

Rapporter om lagerbeholdning

Se et snapshot af dit lager ved udgangen af hver måned, og få et overblik over antallet og procentdelen af din lagerbeholdning, som sælges hver dag.

Finansrapporter

Generér rapporter om din økonomi, herunder omsætning, returneringer, afgifter, betalinger og meget mere.

*Rapporter er inkluderet i Shopify og større abonnementer

Anvend de problemfrie betalingsfunktioner, der er inkluderet i alle Shopify-abonnementer.

Tag imod populære betalingsmetoder

Med Wisepad 3-kortlæseren kan du tage imod populære betalingsmetoder såsom Visa, Mastercard, American Express, Apple Pay og Google Pay.

Lave priser ved fysisk salg for alle kort

Betal én lav pris for alle kreditkort med gebyrer, der er baseret på dit Shopify-abonnement. Advanced: 1,4 % + 0,00 kr. DKK, Shopify: 1,5 % + 0,00 kr. DKK, Basic: 1,7 % + 0,00 kr. DKK

Transparente priser

Ingen ekstra månedlige gebyrer, skjulte gebyrer eller opsætningsgebyrer. Kun lave transaktionsgebyrer for at behandle korttransaktioner.

Likviditetsstyring

Se, hvor meget du får udbetalt, da transaktionsgebyrerne automatisk trækkes fra hvert salg.

Automatisk afstemning

Spor ordrer og deres udbetalinger med problemfri automatisk afstemning.

Chargebacks

Administrer nemt chargebacks, da alle oplysninger knyttes direkte til den oprindelige ordre i din administrator.

Hold styr på pengene

Få adgang til rapporter, der viser, hvor meget du får udbetalt, og hvornår du får penge fra dit salg i butikken og online.

Tag imod populære betalingsmetoder, så du aldrig går glip af et salg.

Sælg, og tag imod gavekort

Sælg fysiske eller digitale gavekort, der kan indløses i en butik eller online.

Gavekort via mail

Send gavekort via mail, som modtagerne kan indløse i en butik eller online.

Tilføj et digitalt gavekort i Apple Wallet

Lad kunderne tilføje digitale gavekort på deres iOS-enheder, se saldi og indløse dem via Apple Wallet.

Tilpassede betalingstyper

Opret tilpassede betalingsmuligheder såsom eksterne terminaler, checks, gældsbeviser eller guldmønter.

Opdelte betalinger/tilbud

Tag imod to eller flere betalingstyper i en enkelt transaktion.

Delvise betalinger

Tag imod delbetalinger i form af depositummer eller reservationskøb.

Vær den første, kunderne tænker på, med markedsføringsværktøjer, der bringer kunderne ind i din webshop og dine detailforretninger.

Produktanmeldelser

Tilskynd kunderne til at skrive produktanmeldelser, der kan bruges i din webshop og Google-søgeresultater for at fremme salg.

E-mailmarkedsføring

Registrer kundernes mailadresser ved betaling, og hold kontakten med markedsføringsmails og kampagner.

Integration med sociale medier

Opret kampagner for at få kontakt til dine lokale kunder, hvilket skaber butiksbesøg og omsætning.

Google Merchant Center

Promover din butik, og synkroniser automatisk dine produkter og oplysninger med Google Merchant Center.

Få integreret support fra Shopify hele vejen.

Dedikeret supportKommer snart

Ud over den almindelige support 24/7 fra Shopify får du prioriteret support fra specialister i detailsupport.

Hurtigere opsætningPro

Få hjælp til at overføre dine data fra dit nuværende POS til Shopify.

OnboardingressourcerPro

Kom hurtigt i gang med ressourcer til salg og oplæring af medarbejdere.

Forbindelsesstatus

Se forbindelsesstatus for dit POS og din hardware, og få nem adgang til support 24/7.

Hardware

Få alle de køreklare hardwareenheder, du har brug for, f.eks. stregkodescannere, kvitteringsprintere, kontantskuffer og meget mere fra Shopifys hardwarebutik. Disse enheder kan integreres i både POS Pro- og POS Lite-abonnementerne for at skabe en problemfri butiksoplevelse.

Få mest muligt ud af Shopify POS

Vælg dit abonnement

Er du ny bruger af Shopify POS? Få mere at vide